روبات عنکبوتی موصل را می سازند

روبات عنکبوتی موصل را می سازند

روبات عنکبوتی به همراه پهباد ها و  ویرانه های باقی مانده از داعش ، موصل را می سازند .

 

کد مطلب : ۱۱۱۳۱

 

عنکبوت های غول پیکر با استفاده از چاپگرهای سه بعدی و با کمک پهبادها شهر جنگ زده موصل را بازسازی می کنند!

پس از برچیده شدن داعش از موصل عراق توسط حکومت مرکزی عراق ، نیروهای بسیج مردمی عراق و کمک های بسیار ایران ، کشورهای دیگر با ایده پردازی های بسیار شگفت انگیز می خواهند کار بازسازی موصل را به خود اختصاص دهند . یک در آمد عالی از نوسازی شهر جنگ زده موصل برای کشورهایی که بتوانند با ایده های خود رغبا را کنار بزنند.

یک پیشنهاد جالب از سوی معماران جهت بازسازی شهر موصل به سبکی پیشرفته توسط ربات های عنکبوتی که با استفاده از چاپگر سه بعدی اقدام به ساخت پل های ویران شده توسط داعش می نمایند . 

پهبادها و یا همان هواپیماهای بدون سرنشین وظیفه رساندن مصالح مورد نیاز را به این چاپگرهای عنکبوت نما دارند ، جالب این است که مصالح فوق از بازیافت ویرانه های حاصل از جنگ حاصل می شود . 

پهبادها به محل ویرانه ها می روند و ویرانه های بازیافت شده توسط ماشین آلات موجود در محل ویرانه را بارگیری می نمایند و در اسرع وقت به عنکبوت ها می رسانند . با این کار دیگر نگرانی جمع آوری و دپو ویرانه های حاصل از جنگ نیز بر طرف می شود . 

هواپیماهای بدون سرنشین  با ربات های سه بعدی عنکبوت نما کار می کنند. هواپیماهای بدون سرنشین مواد مورد نیاز روبات های عنکبوتی را برای ساخت بیش از ۵۰،۰۰۰ خانه مدولار در بالای پل ها را به سرعت به آنها می رساند . این معماری که نوع خاصی از لانه زنبوری می باشد ، الهام گرفته از معماری اسلامی است .

این روبات انکبوتی روزانه ۳۰ خانه را بنا می نماید . انرژی این خانه ها جهت سرمایش و گرمایش و سایر موارد از پنل های خورشیدی تامین می شود . و آب مورد نیاز را از رودخانه تامین می نماید . 

روبات عنکبوتی

 

منبع : گیزمگ

 

لطفا نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایت املاک
سایت املاک
بالا