خانه درختی شیشه ای

خانه درختی شیشه ای

خانه درختی شیشه ای

اکثر خانه های درختی یا کلبه های درختی از جنس چوب ساخته می شود، اما یک تفاوت اساسی بین خانه درختی مورد نظر وجود دارد و آن استفاده از نوعی شیشه برای ساخت این کلبه درختی است.

کد مطلب : ۱۱۱۹۰

به گزارش آی شهر به نقل از جراردو بریزین :

یک معمار مکزیکی به نام جراردو بریزین، با توجه به طراحی “chantli kuaulakoyokan”، یک خانه شیشه ای در مکزیکو سیتی اقدام به ساخت این خانه درختی شیشه ای کرده است.

این کلبه درختی در حریم خصوصی یک ویلای شخصی ساخته شده است و به عنوان یک آپشن خلاقانه در محوطه ویلا بر روی یک درخت قرار گرفته است.

 

بریزن در طراحی ویلای فوق فضای حیاط آن را که معمولا بصورت باغ ساخته می شود، با پوشش گیاهان جنگلی آن را تبدیل به یک میکرو جنگل نموده، مساحت ایم میکرو جنگل حدود ۷۰ متر مربع می باشد.

یک درخت صد ساله در مرکز این میکرو جنگل وجود دارد که بر روی آن خانه درختی شیشه ای را بنا نموده است، فضای اشغال شده توسط این درخت و کلبه روی آن حدود ۷ متر مربع می باشد.

 

این ایده نه تنها حس خاصی را به ساکنان کلبه شیشه ای القاء می کند، بلکه باعث می شود والدین کودکان را در هنگام بازی زیر نظر داشته باشند و از تفریح آنها لذت ببرند.

البته این نکته فراموش نشود که این سازه شیشه ای در حریم خصوصی و در فضای بدون مشرف بنا شده است. این کار به امنیت ساکنین کلبه شیشه ای کمک خواهد کرد و دور از چشم افراد سود جو می باشد.

 

توجه داشته باشید، در طراحی این گونه سازه های شفاف سعی می شود در فضای غیر مشرف بنا شود، که علاوه بر لذت ساکنین از آزادی محیط، مورد سوء استفاده افراد مریض احوال قرار نگیرد.

 

خانه درختی شیشه ای

فروش آپارتمان لاکچری در تهران

فروش آپارتمان لاکچری در منطقه پنج تهران

لطفا نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایت املاک
سایت املاک
بالا