تزیین باغچه به روش ساده

تزیین باغچه به روش ساده

تزیین باغچه ، روح تان را باغبانی کنید

چیزی که در روزهای پر استرس ذهن خیلی ها را آرام می کند داشتن یک باغچه کوچک و کاشتن و پرورش یک گیاه است. می توانید روح خودتان را با باغبانی آرام کنید. احتیاجی نیست که یک حیاط یا باغچه بزرگ داشته باشید تا آرام بگیرید. یک جعبه میوه و یا یک تایر کهنه هم می تواند باغچه شما شود. از این ایده های ناب باغبانی در منزل استفاده کنید تا هر چه زودتر به نتیجه برسید.
آنچه در اینجا می بینیم، نمونه هایی زیبا و ارزان، از تزیین باغ و باغچه است که به دلیل فاصله گرفتن از چارچوب های متعارف در تزیین، می تواند موجب جلب توجه بیشتر در شما عزیزان شود. با ما همراه باشید…
تزیین دکوراسیون باغچه با لاستیک رنگ شده

تزیین باغچه

تزیین باغچه به روش ساده

 

استفاده از لاستیک رنگ شده ای که با زنجیر از درخت آویزان شده است ایده جذاب و منحصر به فردی است که توجه هرکس را می تواند جلب کند. ضمن اینکه هزینه زیادی برایتان در پی نخواهد داشت.

 

تزیین دکوراسیون باغچه با چکمه های رنگی

تزیین باغچه

استفاده از چکمه های رنگی پلاستیکی از آن دسته ایده های رنگی رنگی برای تزیین دکوراسیون باغچه است که روح و جان تازه ای به حیاط شما خواهد داد تا با هربار نگاه کردن به باغچه کوچک تان نهایت لذت را از زندگی ببرید.

 

تزیین دکوراسیون باغچه با دوچرخه

تزیین باغچه

در آوردن یک دوچرخه قدیمی از انبار و استفاده از آن به عنوان پایه ای برای نگهداری گل و گلدان هایتان همزمان دو مزیت برایتان خواهد داشت؛ اول اینکه یادآور دوران خوش کودکی است، از سوی دیگر باغچه ای باطراوت را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

 

تزیین دکوراسیون باغچه با جعبه های میوه

تزیین باغچه

این ایده همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ساخت قفسه با الوارهای قدیمی و یا جعبه های میوه است که در کنار سایر وسایل دکوری مانند چراغ نفتی زیبایی منحصر به فردی را پدید آورده اند.

 

تزیین دکوراسیون باغچه با بلوک های سیمانی

تزیین باغچه

برخی گمان می کنند استفاده از بلوک های سیمانی محدود به ساخت دیوار می شود ولی شما می توانید با چیدمان آنها مطابق شکل بالا با گرفتن کمترین فضا از حیاط کوچکتان زیبایی ویژه ای را به دکوراسیون باغچه خود تزریق کنید.

 

تزیین دکوراسیون باغچه با لوستر قدیمی

تزیین باغچه

توجه کنید که چطور می توان از یک لوستر قدیمی به عنوان آویزی برای پیچک ها استفاده کرد. حقیقا طرح بی بدیلی برای تزیین دکوراسیون باغچه شما خواهد شد، فقط امتحانش کنید.

 

تزیین دکوراسیون باغچه با اسباب بازی ها

تزیین باغچه

تزیین باغچه به روش ساده

تا به حال به این فکر کرده اید که اسباب بازی های قدیمی فرزندتان را تبدیل به بخشی از طبیعت حیاط خود کنید و برای همیشه با دیدن آن به یاد ایام خوش کودکی وی بیفتید؟

 

تزیین دکوراسیون باغچه با گل های رنگی

برای داشتن یک حیاط دل باز نیازی به داشتن چیزهای خاص نخواهید داشت. فقط کافی است رنگ را مهمان حیاط و دکوراسیون باغچه خود کنید و از گیاهانی با گل های رنگارنگ استفاده کنید. برای گلدان هم نیازی به خرید نیست می توانید از سبد خالی گل هایی که برایتان هدیه آورده اند به عنوان گلدان استفاده کنید. فقط کافیست به اطرافتان بهتر و بیشتر دقت کنید.

تزیین دکوراسیون باغچه با سنگ های صخره ای

شما به راحتی می توانید گل ها را در میان سنگ های کم عمق نیز پرورش دهید. شاید همین حالا هم چند سنگ در حیاط خانه داشته باشید که فضای خالی داخل آنها برای کاشت کاکتوس یا گیاهان بیابانی کوچک کافی باشد، یا حتی می توانید چند سنگ یا صخره را در کنار هم قرار دهید تا یک باغ سنگی طبیعی کوچک ایجاد کنید.

تزیین دکوراسیون باغچه با تنه درخت

تزیین باغچه به روش ساده

اگر در حیاط منزل خود تنه بریده شده درخت دارید و می خواهید از دست آن راحت شوید، کافیست با ابزار مناسب سطح رویی تنه را به عمق مورد نیاز برداشته و فضای ایجاد شده را با خاک پر کنید. سپس گل مورد نظرتان را در آن قرار دهید. نکته مثبت این است وجود تنه باعث حفظ رطوبت می شود که این امر از آب دادن مکرر به گل هم جلوگیری می کند.

وب‌سایت چیدانه

لطفا نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایت املاک
سایت املاک
بالا