پارک بر روی سقف ترمینال

پارک بر روی سقف ترمینال

پارک بر روی سقف ترمینال کشتی ها + تصاویر و نقشه

 

کد مطلب : ۱۱۱۰۱

 

استفاده از فضا های ایجاد شده توسط سازه ها که بلا استقاده می مانند ، یک خلاقیت است . یکی از این فضای پرت پشت بام سازه می باشد، که می توان استفاده های زیادی از آن نمود .

به تازگی ترمینال جدیدی برای کشتی ها در استکهلم توسط متخصصان ساخته شده ، که ساکنین این منطقه می توانند از سقف این ترمینال کشتی به عنوان پارک و محل تفریح استفاده نمایند!

این پارک که به عنوان یک پل هم از آن استفاده می شود ، رابط بین اسکله کشتی ها و شهر می باشد . مردم می توانند به راحتی در این پارک عمومی به قدم زدن بپردازند و از مناظر رفت و آمد کشتی ها ، خط افق ساحلی و مناظر سبز متنوع لذت ببرند و از رمپ ها و پله های این پارک زیبا گذر کنند.

انرژی این سازه بی نظیر از نور خورشید و زمین گرمایی تامین می گردد . این بنا سازگاری ویژه ای با محیط زیست اطراف خود دارد و برنده مسابقه HSB معماری استکهلم شده است .

ساخت این مجموعه با چند کاربری در چندین طبقه که با محیط زیست اطراف همخوانی دارد ، یکی از شاهکارهای مهندسی و معماری به حساب می آید . که بدون ایجاد گازهای گلخانه ای انرژی مورد نیاز خود را نیز تامین می کند.

در کشورهایی که محدودیت مساحت برای ساخت پروژه های مختلف وجود دارد ، از فضاهای ایجاد شده در ابنیه های مختلف استفاده کامل و بهینه را از آن فضاهای ایجاد شده می نمایند.

جهت بازدید از پروژه فوق به گالری زیر مراجعه نمایید.

پارک بر روی سقف ترمینال

پارک بر روی سقف ترمینال

منبع : اینهبیتت

لطفا نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایت املاک
سایت املاک
بالا