خانه ها در ۱۰ سال آینده

خانه ها در ۱۰ سال آینده

خانه ها در ۱۰ سال آینده

 

کد مطلب : ۱۱۱۲۶

 

به جای شما بودم تا انتها این پیام را مطالعه می کردم تا ببینم در ۱۰ سال آینده خانه های ما و زندگی ما چگونه خواهد بود . صنعت ساختمان در کشور ما به سرعت در حال پیشرفت می باشد . می توان به جرات گفت که آپارتمان های معولی ما با خانه های مجلل کشورهای پیشرفته برابری می کند! البته به نظر می رسد که ما در صنعت ساختمان کمی زیاده روی می کنیم و سرمایه ملی را بیهوده تبدیل به خاک و سنگ می نماییم ، تا نسل آینده به شدت از دست کارهای ما ناراضی باشند .

به گزارش سایت صنعت ساختمان آی شهر به نقل از گیزمگ خانه های ما در ۱۰ سال آینده تغییرات زیادی خواهد کرد . تکنولوژی در هر گوشه خانه ما قرار خواهد گرفت .

تیم صنعت ساختمان آی شهر آماده اجرا و طراحی این نوع اپارتمان ها می باشد . آماده همکاری با سازندگان لاکچری ساز .

موریس میلولوسکی درباره زندگی در خانه ها طی ۱۰ سال آینده تفکرات جالبی را بیان می نماید :

خانه ها در ۱۰ سال آینده

 

چگونه زندگی خواهیم کرد؟

با توجه به قیمت بالای مسکن و افزایش آن طی سال های آینده سبک زندگی تغییر پیدا خواهد کرد و مردم به دنبال اجاره کردن ملک و جا به جایی هر ساله آن مثل عشایر می روند .  روند کاهش روستا ها و نزدیک شدن به شهر ها ادامه پیدا خواهد کرد . ساخت آپارتمان های ۴ و ۶ طبقه در نزدیکی خطوط حمل و نقل ( چیزی که در حال حاضر در ایران انجام می پذیرد )

آشپزخانه هوشمند

یکی از بزرگترین تغییرات در صنعت ساختمان در آشپزخانه ها صورت می پزیرد . با لمس کردن چند دلکمه در آشپزخانه کارها به سرعت انجام می پذیرد . این کارها صرفه جویی در وقت را انجام می دهند و بصورت خود کار مقدار مواد غذایی یا درجه حرارت مناسب پخت و پز را تعیین می کنند . آشپرخانه ها به شبکه های اجتماعی متصل می شوند تا ببینید مهمانها چه غذایی دوست دارند یا اینکه مواد غذایی داخل یخچال تا چه اندازه تازه هستند !!

اضطراب کمتر

تمرکز روی هوشمند سازی میزان کار شما را در منزل کمتر می کند . نظافت سطوح ، زیر مبل ها مکان های با دسترسی سخت که همه این کارها را مثل تمیز کردن کف خانه ، دیوارها و پنجره ها که توسط ربات های هوشمند انجام می شود .

فضاهای قابل تغییر

ما می توانیم خانه خود را با نیازهای روزانه خود تغییر دهیم به عنوان مثال دیوار ها را جا به جا نماییم یا سقف را بلند و کوتاه نماییم !  به ما اجازه می دهد فضا را به همانگونه که میلمان می باشد تغییر دهیم . یا در عرض چند ثانیه فضای مناسبی جهت نشیمن ایجاد کنیم و یا یک بالکن بزرگ درست کنیم .

مبلمان انعطاف پذیر

با تغییر برنامه های زندگی ما نیاز به یک مبلمان روباتیک انعطاف پذیر داریم ، ممکن است همزمان با وردو ما به منزل چند میهمان هم همراه ما به داخل منزل بیایند ! شما می توانید از راه دور دکوراسیون منزل خود را تغییر داده و مبلمان ۴ نفره خود را به مبلمان ۸ نفره تبدیل کنیم . و بعد از  رفتن میهمان ها مبلمان ما بصورت کتابخانه و یا میز مطالعه تبدیل شوند !

خانه شما در طول روز مطابق با نیازهای شما تغییر خواهد کرد!

تکنولوژی بصری

خانه شما تشخیص می دهد در هر زمان از روز که وارد خانه می شوید چه حالتی را برای شما در نظر بگیرد ، پنجره ها باز شود ، پرده ها کنار برود ، تلوزیون در چه کانالی تنظیم باشد و چه مواد غذایی را لازم دارید . چقدر کالری مصرف می کنید و به چه مقدار کالری نیازمندید! بند شما چه غذایی را احتیاج دارد و نسبت به موجودی مواد غذایی در یخچال و یا کابینت های شما چه غذاهایی را می توانید استفاده نمایید! 

خانه شما بین افرادی که وارد خانه می شوند تمایز قاعل می شود و نسبت به ورود افراد مختلف تنظیمات مختلفی را انجام می دهد ، درجه محیط منزل و مقدار رطوبت و تغییر دکوراسیون ! زمان دارو های ما را یاد آوری می کند و از ما مراقبت می کند . پیشنهاد برای غذای سالم نسبت به فیزیک بندی شما را پیشنهاد می دهد .

فضای سبز

ایجاد بالکن و محیط سبز نسبت به علاقه ما به گل و گیاه یکی دیگر از آپشن های خانه فوق به شمار می آید .

آیا می خواهید در این خانه ها زندگی کنید؟

خانه ها در ۱۰ سال آینده

خانه ها در ۱۰ سال آینده

 

لطفا نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایت املاک
سایت املاک
بالا