خانه فوق العاده کوچک

خانه فوق العاده کوچک

خانه فوق العاده کوچک برای مجرد ها

کد مطلب : ۱۱۱۳۷

در برخی مناطق جغرافیایی که عملیات عمرانی در آن اجرا می شود ،  نیاز به متخصصین هم وجود دارد . فراهم کردن سرپناه برای تکنسین ها و متخصصین از اهمیت بالایی برخوردار است . این خانه کوچک می تواند برای اسکان آنها مناسب باشد . البته این خانه کوچک موارد استفاده دیگری هم می تواند داشته باشد .

لئوناردو دی چیرا، معمار و مهندس ایتالیایی ساکن برلین ، خانه ای کوچک  را طراحی و ساخته است . نمونه اولیه این خانه فوق العاده کوچک ۹ متر مربع مساحت دارد . این خانه بسیار کوچک است و قطعا برای همه نمی تواند مورد استفاده قرار بگیرد .

 

“دی چیرا می گوید:” در تمام طول زندگی من در یک اتاق کوچک در آپارتمان پدر و مادر من در پزارو ایتالیا زندگی کردم. ” “من هر روز مجبور شدم یاد بگیرم که چگونه فضای مناسبی را سازماندهی کنم، تمام لوازمم را درون چندین کابینت قرار دهم و فضای خود را برای پذیرایی از دوستانم ، برای بازی یا برای مطالعه آماده کنم. من با سبک زندگی حداقلی رشد کردم که مطمئنا در طراحی  طرح من تاثیر  گذاشته است .”

خانه بر پایه یک تریلر دو طرفه است و شامل یک قاب چوبی، روکش فلزی و جلو پنجره با لعاب است. صرف نظر از حمام، فقط یک اتاق کوچک وجود دارد.

بسیاری از مبلمان ها در دیوار پنهان شده است. یک بار ، تخت یک تخت مورفی را می توان زمانی که زمان کشیده شدن کیسه را می گیرد پایین می آورد. تخت نیز می تواند در صورت نیاز به دو برابر تبدیل شود. میزهای ناهارخوری / صندلی ها در کنار یکدیگر قرار می گیرند و مهمانان می توانند برای غذا آماده شوند و آشپزخانه شامل یک سینک، اجاق گاز القایی دوبل و قفسه بندی است.

یک نردبان دسترسی به یک پنجره  را فراهم می کند و از آنجا به یک تراس در پشت بام، دسترسی دارد و می توان روی آن نشستن و  محیط بیرونی لذت برد . 

در این خانه فوق العاده کوچک کارهای زیاد دیگری می توان انجام داد ، اضافه کردن پنل خورشیدی و نصب سیستم لوله کشی آب را می توان به آن اضافه کرد . دی چیرا طی یک سال در این خانه کوچک زندگی می کند، زیرا او همچنان به بررسی چالش های زندگی کوچک می پردازد.  در حال حاضر این خانه در موزه طراحی بایووراس برلین قرار دارد و از آوریل ۲۰۱۸ در اطراف ایتالیا سفر خواهد کرد.

منبع: لئوناردو دی چیرا

لطفا نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایت املاک
سایت املاک
بالا