برج مسکونی Pininfarina در برزیل

برج مسکونی Pininfarina در برزیل

برج مسکونی Pininfarina در برزیل

Pininfarina یا پینین فارینا یک شرکت طراحی خودرو و بدنه‌سازی ایتالیایی است که در شهر کامبیانو قرار دارد.این شرکت توسط باتیستا فارینا در سال ۱۹۳۰ با هدف طراحی و ساخت خودرو و با نام سوسیتا انونیما کاروزریا پینین فارینا کار خود را آغاز نمود.

کد مطلب : ۱۱۱۶۲

در نظر بگیرید ایران خودرو یا سایپا برج بسازند !!! چه شود….. شاید زمانی این شرکت ها اقدام به برج سازی نمایند تمامی متعلقات به برج به غیر از سقف و ستون بصورت آپشن با خریداران محاسبه گردد.

در حالی که برند Pininfarina به عنوان برند خودرو ساز لوکس همانند فراری یا مازراتی شناخته می شود ، شاید کمی عجیب باشد که طراحی خانه ایتالیایی Pininfarina  را هم انجام دهند . این شرکت از خلاقیت خود را در صنعت های دیگر نیز استفاده می کند. دوچرخه، قایق بادبانی و حتی تراکتور و چند چیز دیگر ، پروژه های این شرکت در تورین است. بعد از این همه تجربه این بار به سوی معماری شهری شیرجه رفته است! این شرکت یک برج مسکونی انحصاری را در برزیل بازگشایی کرده است که به عنوان اولین برج مسکونی آنها ثبت شده است.

برج مسکونی Pininfarina ساخته شده توسط شرکت ساختمانی برزیلی Cyrela می باشد ، برج به تازگی تکمیل شده است و ۲۳ طبقه بر روی زمین می باشد و پوشش ۲،۰۵۰ متر مربع (۲۲۰۰۰ فوت مربع) در خیابان فاریاس لیما ، سائو پائولو است. در داخل آن ۹۲ آپارتمان با متراژهای ۵۰ تا ۱۰۰ متر مربع (۵۴۰ تا ۱۰۸۰ فوت مربع) وجود دارد، همراه با مکان های عمومی و امکاناتی مانند استخر شنا و سالن ورزشی.

 Pininfarina می گوید این منحنی ها به منظور ایجاد حسی است که ساختمان توسط باد ساخته شده است، در حالی که نمایانگر “جنبش و پویایی”، یک کلان شهر مدرن است.

جهت آشنایی بیشتر با برج مسکونی Pininfarina بهتر است تصاویر گالری را مشاهده نمایید :

سایت املاک آی شهر :   www.ishahr.ir

سایت مشارکت در ساخت آی شهر :   www.ishahr.co

سایت صنعت ساختمان آی شهر :   www.ishahr.org

منبع: Pininfarina

لطفا نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایت املاک
سایت املاک
بالا