طراحی مدرسه مدرن برای ۱۲ روستا

طراحی مدرسه مدرن برای ۱۲ روستا

طراحی مدرسه مدرن برای ۱۲ روستا

یک طرح جالب توسط معماران زاها حدید برای ساخت مدرسه روستایی، قابل استفاده برای ۱۲ روستا به نمایش گذاشته شده است . این طراحی می تواند ایده جالبی برای معماران داخلی باشد، تا بتوانند همچنین طرحی را برای مناطق زلزله زده کرمانشاه جهت ساخت مدرسه داشته باشند . حال که شرایط بصورتی شده که می بایست از ابتدا به فکر ساخت مکان های آموزشی باشیم، آن را به بهترین نحو اجرا نمایید.

کد مطلب : ۱۱۱۶۹

معماران ZHA (زاها حدید) طرح هایی برای یک مدرسه ابتدایی جدید ارائه کرده اند. مدرسه ابتدایی لوشان در استان جیانگشی، چین ساخته خواهد شد.

طراحی یک مدرسه روستایی در چین یک انتخاب غیر معمول برای یک شرکت با مشخصات قابلیت های بالا مثل شرکت ZHA به نظر می رسد. این  مدرسه  توسط جینگان یو، رئیس دانشکده هنر در استان جیانگشی تاسیس خواهد شد. یو معمار است و همچنین اولین شرکت طراحی داخلی سفارشی چین است که در کار خود بسیار موفق می باشد.

مدرسه ابتدایی در منطقه لواسان حدود ۱۲۰ کودک از ۱۲ روستای محلی را مورد آموزش قرار می دهد. این پروژه شامل یک مدرسه، یک خوابگاه، و برخی از ساختمان های اداری خواهد بود. نکته جالب توجه این است، که ZHA قصد دارد از یک ربات که توسط Odiko ساخته شده  برای سرعت بخشیدن به ساختن زمان و کاهش هزینه ها استفاده کند.

کلاس های درس طوری طراحی می شوند که حداکثر نور طبیعی را برای روشن نگه داشتن کلاس ها داشته باشد و هم چشم انداز خوبی به مناظر طبیعی اطراف داشته باشد. طراحی مدرسه به صورتی می باشد که در برابر گرمای خورشید نیز مقاومت داشته باشد . 

طراحی مدرسه مدرن برای ۱۲ روستا

طراحی مدرسه مدرن برای ۱۲ روستا

منبع: ZHA

سایت املاک آی شهر :   www.ishahr.ir

سایت مشارکت در ساخت آی شهر :   www.ishahr.co

سایت صنعت ساختمان آی شهر :   www.ishahr.org

لطفا نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایت املاک
سایت املاک
بالا