نقاشی نمای ساختمان

نقاشی نمای ساختمان

نقاشی نمای ساختمان بدون نیاز به داربست !

نقاشی نمای ساختمان کار بسیار دشواری می باشد . شما می بایست در ابتدا سازه داربسته را بنا نمایید. ممکن است فضای کافی نیز برای این کار نداشته باشید.

کد مطلب : ۱۱۱۸۵

یک کوادکوپتر یا چرخ بالک بدون سرنشین می تواند هزینه نقاشی یا پلاستر پاشیدن روی نمای اصلی و یا نمای دیوار های سیمانی را بسیار کاهش دهد و سرعت انجام کار را بصورت چشمگیری افزایش دهد.

پایه های انواع پل ها ، عابر پیاده ، ماشین رو ، پل معلق ، تیر های چراغ برق ، دیوار های جانبی ساختمان ها ، مجسمه های بلند و انواع سازه های بلند و غیر قابل دسترس، که در برخی از مواقع امکان بنا کردن سازه های داربستی نیز فراهم نیست.

با هوش مصنوعی می توان به بررسی سطوح دیوار ها و شناسایی ترک های آن پرداخت . همچنین جهت عایق کاری دیوارهایی که در معرض رطوبت هستند از کمک آنها بهره برد.

می توان انواع مخلوط هایی که قابلیت اسپری کردن را دارند توسط این سیستم به سطوح مختلف اسپری نمود.

می توان با تجهیزات مناسب و با استفاده از هوش مصنوعی ضخامت مواد اسپری شده را در این مورد محاسبه نمود و حتی با شناسایی ترک ها مواد خاصی را جهت ترمیم و پوشش آنها اسپری کرد.

 

سایت آی شهر در نظر دارد این طرح را در ایران انجام دهد. در حال تحقیق بر روی ابزار نوین جهت انجام امور ساختمانی توسط کوادکوپتر یا پهباد هستیم و به زودی خبر هایی دیگر را در رابطه با این موضوع در مجله ساختمانی آی شهر بیان خواهیم کرد.

 

با ما در تماس باشید.

 

نقاشی نمای ساختمان بدون نیاز به داربست !

سایت املاک آی شهر : ishahr.ir

سایت مشارکت در ساخت آی شهر : ishahr.co

جهت دیدن نمونه اجرا شده در اسپانیا توسط گروهی از محققان تصاویر گالری را بررسی نمایید :

لطفا نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایت املاک
سایت املاک
بالا