آلاچیق طبیعت گرا در فضای پارک

آلاچیق طبیعت گرا در فضای پارک

آلاچیق طبیعت گرا در فضای پارک

شما می توانید طرح فوق در باغچه ، ویلا و یا باغچه پشت بام و حیاط خود اجرا نمایید .

مطمئنا موارد زیادی را در بوستان های مختلف دیده اید که بخاطر بر پایی نمایشگاه ها و مناسبت های مختلف غرفه هایی را برپا می کنند، که البته زیبایی محل فوق را از بین می برد و چهره ی ناخوشایندی را ایجاد می کند.

کد مطلب : ۱۱۱۹۱

معماری شهری یکی از مسائل مهم شهرسازی می باشد و باید تابع قوانین تخصصی شهر سازی باشد. که معمولا، حتی در پایتخت نیز  این قوانین رعایت نمی شود و با تغییر شورای شهر و شهردار در تهران به علت نگاه سیاسی در همه امور، طرح های مجموعه مدیریت قبلی تغییر یافته یا از بین می رود.

به گزارش آی شهر به نقل از گیزمک آلاچیق طبیعت گرا در فضای پارک ملبورن طراحی و اجرا شده است.

هر ساله باغ ملکه ویکتوریا در قلب ملبورن میزبان یک غرفه با طراحی جذاب است که توسط یک معمار برگزیده بین المللی طراحی شده است. آخرین سازه توسط طراح و مجری اسپانیایی می باشد که یک آلاچیق الهام گرفته از هنر اریگامی طراحی و اجرا کرده اند، که در آن نور ، سایه و تلفیق با طبیعت را به نمایش گذاشته اند.

آلاچیق طبیعت گرا در فضای پارک

این سازه جهت اجتماعات، کارگاه ها و رویدادهای فرهنگی در طول فصل تابستان بنا شده است. و فراتر از آن مکانی در یک فضای عمومی می باشد که هر کسی بتواند در پناه آن بنشینند و از مناظر اطراف لذت ببرند.

سازه فوق بصورتی طراحی شده که به ساختار اطراف متصل و تلفیق شود. تپه های پوشیده از چمن سازه فوق را احاطه کرده است، و صندلی های مختلفی در زیر آن قرار گرفته است.

این سازه از فریم فلزی و پوشش چوبی تشکیل شده است، که سرتاسر آن با یک لایه شفاف پلی کربنات پوشیده شده که محافظی برای باران می باشد. در هنگام بارش باران صدای گوشنواز آن را می شنوید و قطرات آب در سراسر سطح آلاچیق دیده می شود.

طراح سازه Pinós می نویسد: “ما در داخل غرفه قرار داریم، اما همیشه احساس می کنیم که روی بالکن طبیعت و در ارتباط با جامعه اطرافمان هستیم.”

نحوه دو لندن بزرگ چوبی که از یکدیگر جدا شده اند، از اریگامی الهام گرفته اند و طراحی شده اند تا مرز بین “معماری و شهرسازی” را نشان دهد. این سازه به راحتی از هم جدا شده و دوباره در محل دیگری می توان به هم متصل نمود و مورد استفاده مجدد قرار گیرد.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری داشته باشید تصاویر گالری را مشاهده نمایید:

فروش آپارتمان لاکچری در منطقه ۵ تهران

آلاچیق طبیعت گرا در فضای پارک

 

لطفا نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایت املاک
سایت املاک
بالا